“Trick or Treat?” met Wagner Pizza

“Trick or Treat?” met Wagner Pizza

Deze vraag staat van 8 tot en met 22 oktober centraal op de Facebookpagina van Wagner Pizza. De rollen zijn in de online-Wagnervariant van het traditionele Trick or Treat-spel echter helemaal omgekeerd. De fans bellen met Halloween niet aan voor snoep of het uithalen van een plagerijtje, maar gaan via een app in het spookachtige Halloweenhuis op onderzoek uit en zullen zelf worden verrast. Inclusief griezelig-grappige Tricks & Treats. De hoofdprijs? Een Halloween party in Wagner stijl.
    
De circa 23.000 fans tellende Facebookpagina www.facebook.com/wagnerpizzanederland staat twee weken lang in het teken van dit verkleedspektakel vol griezelige grappen en grollen – en Wagner Pizza natuurlijk. Voor wie op zoek naar de uitgang in de kelder van het Halloweenhuis een van de negen ovens opent, luidt het motto: “Trick or Treat”. De speurders maken vervolgens kans op één van de 50 Halloween DVD-packs met elk drie Wagner Pizza’s of 25 keer twee toegangskaartjes voor de Walibi Fright Night op 27 oktober. Elke dag kunnen opnieuw twee ovens worden geopend.

De hoofdprijs is een spetterende Halloween party inclusief een persoonlijke partyplanner en bijpassende decoratie. “In deze campagne leggen we de nadruk op het gezelligheidsaspect, het samen feesten en beleven van Halloween, waarbij de Wagner Pizza’s natuurlijk niet mogen ontbreken”, vertelt Henrik Jäger, Senior Brand Manager International van Wagner Pizza.  

Achtergrond Wagner
Bij Wagner Pizza worden, zoals de naam al aangeeft, uitsluitend pizza’s gemaakt, en dat op basis van jarenlange ervaring uit het bakambacht. De pizzaspecialist maakt geen gebruik van kunstmatige aroma’s en smaakversterkers en streeft naar een 100 procent natuurlijke smaak op basis van de beste ingrediënten. Op de Nederlandse markt is het merk is vooral bekend om de “Big Pizza”; diverse andere productgroepen zoals de minipizza’s “Piccolinis”, de in 2010 geïntroduceerde “Sensazione” of de steenovenpizza “Wagner’s Original” zijn echter eveneens in vele Nederlandse diepvrieskisten te vinden. De “Sensazione” werd vorig jaar door consumenten uitgeroepen tot Gekozen Product van het Jaar 2011.

www.facebook.com/wagnerpizzanederland
www.wagner-pizza.nl